Det nye sæson katalog Teater14/15 er nu på gaden. Igen kan du købe billetter til alle forestillinger i København med TeaterRabat.

• Se kataloget online

• Bestil kataloget via post
• Læs mere om:

TeaterRabat

NYHEDSBREV

Tilmeld dig BilletBillets nyhedsbrev der udkommer
ca. én gang om måneden.
Din mailadresse vil ikke
blive videregivet til andre.

Besøg os i Nørregade 24, 1165 København K


Åbningstider:
Hverdage kl. 10-18, lørdag kl. 10-14.


Tlf: 70 272 272
Mail: info@billetbillet.dk
Mail besvares indenfor 2 hverdage.

Hjælp

Her kan du finde nogle oplysninger om BilletBillet, hvis du har problemer med at købe billetter online.

Sådan handler du på billetbillet.dk

For at foretage et køb på billetbillet.dk skal du igennem disse trin:

  • Find forestillingen du ønsker og tryk 'KØB BILLET'.
  • Vælg dato og klik 'KØB', og vælg derefter de ønskede pladser.
  • Tryk 'Læg i kurv' og du får muligheden for at vælge billettype.
  • Vælg forsendelse, tjek at alle oplysninger er korrekte og gå til betaling
  • Login eller indtast dine personlige oplysninger
  • Godkend vores forretningsbetingelser og gå til betaling

Hvordan kommer jeg tilbage til forsiden?
Du kan altid trykke på vores logo eller 'FORSIDE' på venstre side af topmenuen for at finde forsiden igen.

Siderne på billetbillet.dk loader ikke rigtigt; designet ser underligt ud 
Det kan skyldes, at den browserversion du besøger billetbillet.dk med er af ældre dato. Hjemmesiden er optimeret mod de nyeste browserversioner, og vi kan derfor ikke garantere, at billetbillet.dk fungerer optimalt i meget gamle browserversioner. Du kan som regel se, hvilken version din browser er under Hjælp i din browser.
Så det kan derfor være en god ide at opdatere din browser til den nyeste version. Dette gælder generelt for andre hjemmesider også.

Jeg kan ikke oprette mig som bruger
Har du tidligere købt billetter, så er din e-mailadresse allerede i brug i systemet. Du kan få tilsendt et nyt kodeord, så du kan logge på den allerede eksisterende profil.  Tryk 'LOGIN' på topmenuen og derefter indtaster din mailadresse og tryk 'Send mig mit kodeord'.  Hvis du ikke har købt billetter endnu til sæson 2013/14, men har et gammelt login fra sidste sæson skal du også trykke på 'Send mig mit kodeord', så får du en mail med et nyt kodeord i.

Hvordan printer jeg min billet?
Billetten kan printes fra PDF-filen vedhæftet i tilsendt mail.  Mailen kan gensendes mod kr. 25,- gebyr - ring til BilletBillet.

Jeg har ikke fået ordrebekræftelse på min e-mailadresse
Du har sandsynligvis et SPAM filter på din computer, der har afvist mailen. Du kan derfor kigge i junk mail filteret på din computer.

Tilsendt billetter er printet med Billetten A/S på
Billetten A/S er vores samarbejdspartner som styrer billetsystemet på vores vegne. Selvom du har købt billetter hos BilletBillet er det muligt billetten mangler vores logo. 

Du kan altid ringe til os inden vores åbningstider at få hjælp. 70 272 272

BilletBillet

Om BilletBillet
Telefon: 70 272 272
Mail: info@billetbillet.dk
Mail besvares indenfor 2 hverdage.

ÅBNINGSTIDER

Man. - fre. kl. 10.00 - 18.00
Lør. kl. 10.00 - 14.00

Nørregade 24
1165 København K